Upravit stránku
JUDr. Vít Biolek, MBA, LL.M.

Jak to všechno vzniklo

Advokátní kancelář Wildt & Biolek poskytuje právní služby od roku 1996. Zakladatelé a bývalí spolužáci Petr Wildt a Vít Biolek sdíleli stejný pohled na nový způsob poskytování právních služeb zejména v obchodněprávních věcech. Během studií na právnické fakultě se rozhodli tuto vizi společně realizovat založením kanceláře.

JUDr. Petr Wildt, Ph.D.

Od bankovních záruk po globální poradenství

Začátky naší kanceláře se pojily s poskytováním právních služeb pro banku. Konkrétně jsme se zaměřovali na bankovní záruky. Postupem času přibývalo množství zejména obchodněprávních a insolvenčních věcí, činnosti rozhodců v rozhodčím řízení a spolu s tím rychle i práce v ostatních oborech. To vedlo k rozšíření týmu i obsáhnutí širokého spektra právního poradenství až na současnou úroveň. Momentálně má naše společnost šest společníků.

Dlouhodobé i jednorázové služby pro právnické i fyzické osoby

Právní poradenství ochotně poskytneme jak podnikatelům, tak nepodnikatelům. Jednorázovým službám se nevyhýbáme. Naopak, jsme připraveni vám je poskytnout ve veškerých životních situacích. Co ale opravdu oceňujeme, je dlouhodobá spolupráce založená na důkladném pochopení klientovy konkrétní situace a jeho potřeb.

Sídlo ve východních Čechách neznamená pouze regionální působnost

Advokátní kancelář sídlí v Hradci Králové, ale působíme celorepublikově. Nejen ve východních Čechách. Jelikož jsme insolvenčními správci, máme provozovny po celé České republice – v Praze, Děčíně, Sokolově, Brně, Šumperku, Českých Budějovicích a Čáslavi.

Stěžejním kontaktním místem je ovšem provozovna v Hradci Králové.

Konzultovat můžeme i z pohodlí domova

Snažíme se jít vstříc současným trendům, a proto stále větší objem komunikace probíhá virtuálně s využitím rozmanitých online platforem. Jsme připraveni vám poskytnout konzultace, aniž byste museli odejít z kanceláře nebo z domova.


Co by vás mohlo zajímat před první schůzkou

Pojďme si zodpovědět několik nejčastějších otázek, které klienty trápí před první schůzkou. Třeba pomohou i vám.

Vyberu si advokáta sám, nebo mi nějakého přidělíte?

Názor klienta je pro nás rozhodující. Ačkoliv jsme přesvědčení, že dokážeme v daném okamžiku nabídnout právníka, který je pro určitou problematiku nejlepší, respektujeme osobní preference našich klientů. 

Jak mohu uhradit vaše služby?

Individuální přístup k našim klientům se snažíme aplikovat i v úhradách našich služeb. Proto není vždy nutné uhradit finanční obnos předem, ale můžeme se dohodnout také na splátkách, odměně v závislosti na úspěchu a podobě.

Jak probíhají schůzky?

Schůzky jsou zcela individuální, založené na potřebách a případu jednotlivých klientů. Pošlete-li předem klíčové podklady, naše schůzka bude efektivnější. Jestliže s sebou potřebné dokumenty nepřinesete, nebojte. Určitě se domluvíme na všem potřebném včetně toho, jak případné chybějící podklady získat.

Zůstane mi v průběhu celého procesu jeden advokát?

Komunikační stabilita s právníkem, kterého znáte, je pro nás stěžejní. Proto je běžnou praxí komunikovat celý případ s jedním advokátem. Samozřejmě pokud nenastane výjimečná situace.

Se sídlem Bohuslava Martinů 1038/20, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové, společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl A, vložka 18351.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti